petek, 15. junij 2007

Pišem vam izpod mokrega šotora. Popoldan se je v Greifenburgu poslabšalo vreme, tako da smo sedaj skupaj z Alanom in Ireno pospravili kosilo.
Včeraj sta se nam nepričakovano pridružila tudi onadva. Z Neno sva ravno bila v baru kampa, ko je pozvonil Alan.
Slabo vreme sedaj pa še ne pomeni, da danes nismo leteli. Zjutraj smo se vsi štirje skupaj odpravili proti prelepemu štartu pod Emberger Almom.
Štart je širok, na eni strani imaš dolgo rampo na drugi pa lepo ravno strmino, ki omogoča štart tako nam kot padalcem.
Na štartu je pihal kar močan jugo, nad hribi pa bolj SZ. Takoj po vzletu smo, sicer bolj počasi kot včeraj, nabrali višino nakar sem se odpravil proti Z kjer pa me je že pričakala prva plohca.
Bolj kot sem se oddaljeval proti zahodu bolj je rosilo, zato sem se odpravil nazaj proti štartu in jo mahnil na vzhod. Pri normalnem letu smo leteli glede na tla kar 70 km/h, tako da je tudi letenje proti vzhodu pomenilo težko vračanje nazaj proti kampu oziroma pristanku.
Zrak je bil bolj nemiren kot prejšnji dan, tako da tudi Greifenburg kaže svojo način letenja. Vse je bilo razbito le tam kjer so kumulusi delali senco je bil zrak bolj umirjen.
Ko sem se vračal nazaj proti kampu, sem opazil, da se od konca doline proti nam dela lepa črnina. Tudi vario je pokazal, da me nekdo gor nad mano želi k sebi, zato sem se odločil, da grem na pristanek. To so opazili tud ostali piloti, tako da se nas je nad pristankom zbralo kar lepo število pilotov. Počasi sem zbijal višino nad jezerom in se odpravil v dolet na pristanek. Ravno 10 m nad tlemi mi je pot prekrižal nek, ali slep ali prepotenten, pilot, tako da sem moral kar lepo manevrirati za njim. Za razliko od včeraj sem lepo pristal na pristanku 20 m za prej omenjenim pilotom. Ni kaj, verjetno bo kakšen drug dan ravno tako, seveda, če mi uspe sploh priti do cilja. Kmalu za mano je pristal tudi Alan, takoj za njim pa se je ulilo. Vsi zmajarji smo hitro pospravili zmaje, tako da je bil pristanek prazen v pičlih 10 minutah. Nato pa smo galopirali proti varnemu zavetju šotorov.

Danes zvečer se začnejo prijave, jutri pa že štartamo z dirko. Vreme bojda bo v redu, čeprav danes niti ne zgleda tako, saj smo kot sardine pod šotorom.. ampak družba je prava in prav je tako.
Danes naj bi se nam pridružili še ostali Slovenci, ampak zaenkrat ni ne duha ne sluha o njih.
Toliko za zdaj iz Greifenburga. Jutri pa gas.

Lep pozdrav

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ni komentarjev: